W ankiecie wzięło udział prawie 1400 osób.
Tak
W 2009 roku dodanie ros spowodowało dużo negatywnych komentarzy, dzisiaj nie potrafimy bez nich żyć. Na start gry nie będzie dostępnej Groty Wygnańców, gdzie dodany został duży drop Ziół. W związku z brakiem Groty na start gry, musimy podjąć pewne zmiany, w innym wypadku rosy byłyby praktycznie niecraftowalne.
Na tak było 71.4% graczy.
Na nie było 12.6% graczy.
Zmiana jest obojętna dla 16% graczy.
Tak
Decydujemy się na dodanie kilku nowych receptur, aby poszerzyć możliwości samego zielarstwa, a także rozwinąć gałąź handlu miksturami.
Na tak było 62.8% graczy.
Na nie było 24.5% graczy.
Zmiana jest obojętna dla 12.8% graczy.
Kompromis
Aby zaspokoić każdego, będziemy mogli zdobywać zioła z potworów (standardowo), a także zbierać zioła za pomocą noża. Specjalny nóż zielarza będzie ulepszany przez zdobywanie punktów na identycznych zasadach jak Kilof oraz Wędka.
Kompromis
Wydarzenia będą pojawiać się w bardzo różnej częstotliwości i będzie ona zależała bardzo mocno od stanu gospodarki na serwerze. Wydarzenia mają możliwość nasycania podaży przedmiotów, ale także podbijania wartości tych mało wartościowych i tę cechę planujemy w mądry sposób wykorzystać. Innymi słowy, jeden miesiąc może mieć wydarzenia co tydzień, a kolejny może być nieco mniej obfity w eventy.
Kompromis
Wszystkie przedmioty zakupione przez ItemShop będą niezdatne do handlu. Kupony SM dostępne będą w ItemShopie, jednak każde konto posiadać będzie czasowe ograniczenia w zakupie. Kupony udostępnione zostaną do sprzedaży co najmniej kilka dni po starcie, kiedy gospodarka na serwerze będzie bardziej nasycona Yangami, aby zapobiec handlowaniu tylko i wyłącznie Smoczymi Monetami.
Tak
Silne Ciało będzie rozwijało nowy bonus od poziomu G1 (obrona się zatrzyma), a Berserk nie będzie powiększał dodatkowych obrażeń zadanych wojownikowi (od poziomu G1 w górę). Zmieniona zostanie dystrybucja bonusu szybkości ataku w umiejętności Berserka.
Na tak było 65.1% graczy.
Na nie było 23.2% graczy.
Zmiana jest obojętna dla 11.6% graczy.