background-image

Wyniki Ankiety #3

W ankiecie wzięło udział prawie 1400 osób.

Czy jesteś za odświeżeniem systemu zielarstwa?

Tak

W 2009 roku dodanie ros spowodowało dużo negatywnych komentarzy, dzisiaj nie potrafimy bez nich żyć. Na start gry nie będzie dostępnej Groty Wygnańców, gdzie dodany został duży drop Ziół. W związku z brakiem Groty na start gry, musimy podjąć pewne zmiany, w innym wypadku rosy byłyby praktycznie niecraftowalne.

Na tak było 71.4% graczy.

Na nie było 12.6% graczy.

Zmiana jest obojętna dla 16% graczy.

Czy jesteś za wprowadzeniem nowych receptur, mikstur i bonusów dla Twojej postaci?

Tak

Decydujemy się na dodanie kilku nowych receptur, aby poszerzyć możliwości samego zielarstwa, a także rozwinąć gałąź handlu miksturami.

Na tak było 62.8% graczy.

Na nie było 24.5% graczy.

Zmiana jest obojętna dla 12.8% graczy.

Jaki sposób pozyskiwania przedmiotów do mikstur najbardziej Ci odpowiada?

Kompromis

Aby zaspokoić każdego, będziemy mogli zdobywać zioła z potworów (standardowo), a także zbierać zioła za pomocą noża. Specjalny nóż zielarza będzie ulepszany przez zdobywanie punktów na identycznych zasadach jak Kilof oraz Wędka.

Icon
42% Drop z potworów
Icon
34.1% Zbieranie kwiatów
Icon
12.1% Inne
Icon
11.8% Obojętne

Która wersja częstotliwości wydarzeń najbardziej Tobie odpowiada?

Kompromis

Wydarzenia będą pojawiać się w bardzo różnej częstotliwości i będzie ona zależała bardzo mocno od stanu gospodarki na serwerze. Wydarzenia mają możliwość nasycania podaży przedmiotów, ale także podbijania wartości tych mało wartościowych i tę cechę planujemy w mądry sposób wykorzystać. Innymi słowy, jeden miesiąc może mieć wydarzenia co tydzień, a kolejny może być nieco mniej obfity w eventy.

Icon
44.8% Co weekend
Icon
36.3% Raz/dwa na miesiąc
Icon
12.7% Codziennie
Icon
6.3% Obojętne

Jaka forma ItemShopu będzie najlepsza?

Kompromis

Wszystkie przedmioty zakupione przez ItemShop będą niezdatne do handlu. Kupony SM dostępne będą w ItemShopie, jednak każde konto posiadać będzie czasowe ograniczenia w zakupie. Kupony udostępnione zostaną do sprzedaży co najmniej kilka dni po starcie, kiedy gospodarka na serwerze będzie bardziej nasycona Yangami, aby zapobiec handlowaniu tylko i wyłącznie Smoczymi Monetami.

Icon
33.1% Handel całym ItemShopem
Icon
27.7% Handel tylko Kuponami SM
Icon
24.5% Zablokowany handel ItemShopem
Icon
14.7% Kupony SM tylko w dropach

Czy powinniśmy odświeżyć umiejętności pasywne wojowników? Ma to na celu zwiększenie ich opłacalności ulepszenia do P.

Tak

Silne Ciało będzie rozwijało nowy bonus od poziomu G1 (obrona się zatrzyma), a Berserk nie będzie powiększał dodatkowych obrażeń zadanych wojownikowi (od poziomu G1 w górę). Zmieniona zostanie dystrybucja bonusu szybkości ataku w umiejętności Berserka.

Na tak było 65.1% graczy.

Na nie było 23.2% graczy.

Zmiana jest obojętna dla 11.6% graczy.